Translate

divendres, 7 d’octubre del 2011

AYER LA VI

(Ayer la vi)

Ayer la vi desde hace mucho tiempo y

( con sus amigas en una calle de Madrid)

Me arrepiento tanto de haberte dicho adiós

(Fueron los días más felices para mí)

--Estribillo--

‘Ayer la vi bailando por ahí

Con sus amigas en una calle de Madrid

Como en el día que la conocí

Fueron los días más felices para mí (x2)

Ella es loca por ritmo latino

Se prende en la pista bailando conmigo

El aroma, se toca, me mira

Y yo electrónicamente encendido

No me atrevo oh oh a decirle na' ah

Me hago el duro pidiendo una copa

Sentado en la barra del bar ah ah

Me acerco a su lado, le cojo el pelo

Le canto canciones al oído

Tu quisieras una cita conmigo

Te sigo en el Twitter si quieres te escribo

De repente tra tra llegó su novio ya ah

Si no la vas a cuidar échate pa'atras tra

(Ayer la vi)
Es inevitable verla, una pareja se pierde en la rutina
Las cosas cotidianas de la vida
Y por eso deberías regalarle
cada día una sonrisa a tu bebé

---ESTRIBILLO (X2) ---

‘Ayer la vi bailando por ahí...

 
Ese novio que tiene me enfrenta
Pongo cara de malo y se sienta
Si tu chica no quiere conmigo
Tranquilo, me borro y me voy de la fiesta
Pero sé que quiere más
Porque ella está pa'mi
Tú no sabes na' de na'
Tú no tienes su....
 

---ESTRIBILLO (X2) ---

‘Ayer la vi bailando por ahí...

Ayer la vi, la vi, la vi
Ayer la vi bailando para mí.
 
Ayer la vi, la vi, la vi
Ayer la vi bailando para mí.

http://www.youtube.com/watch?v=9m6ogS57sc8&ob=av2n

Fet per Raquel González

18 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Jo crec que la cançó és molt repetitiva i que això fa que sigui enganxosa. Però profunditzant una mica crec que la cançó és una mica masclista i provocativa, tot i això a mi: no m'encanta, però m'agrada.

    ResponElimina
  5. La canso és masclista però la noia també es deixa veure com a un objecte tot i així la música m'agrada,la canso està feta per els joves i dona significats diferents els nois(com que t'has de fer el dur) que a les noies(que as de anar provocant per agradar els homes)

    Martí Genis

    ResponElimina
  6. Aquesta cançó m'agrada molt la lletra i també la melodia. Trobo que el noi només molt estar amb la noia perquè li agrada i trobo que encara que s'enfronti al seu novio no vol dir que sigui masclista, jo crec que més aviat la defensa.
    La noia si que provoca una mica el noi perquè se li acosti però és el que acostumen a fer totes les noies.

    ResponElimina
  7. La cançó m'agrada molt, i el significat de la lletra no es masclista, perquè el noi està mostrant els seus sentiments en vers ella.
    El videoclip i surt la noia una mica provocativa amb la roba,però el noi no deixa de seguir-la.

    ResponElimina
  8. A mi m'agrada la cançó i el ritme , però la noia també provoca una mica ballant en el carrer amb les seves amigues.

    ResponElimina
  9. Que la cançó es repetitiva per aixo es enganxosa i una mica masclista,i provocadora.

    ResponElimina
  10. La cançó està molt bé i és molt enganxosa però crec que el noi no la tracta pas com una joguina perquè ell només diu que si el novio no la tracta bé ja el cuidarà ell, perquè ell l'estima.

    ResponElimina
  11. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  12. Jo crec que la cançó és molt repetitiva i que això fa que sigui enganxosa. Però profunditzant una mica crec que la cançó és una mica masclista i provocativa, tot i això a mi: no m'encanta, però m'agrada.

    Oriol Riera Hernàndez.

    ResponElimina
  13. La cançó està molt bé. Però és diferent si l'escoltes que si la llegèixes. Cada persona la pot interpretar diferent. Però el noi diu el pensa. Encara que la noia també proboca.

    ResponElimina
  14. Ibrahim Ouali

    La cançó m’agrada molt el ritme es enganxós el noi que la canta no te sentiments par la seva novia jo li donaria un deu han triat una bona cançó pel bloc de lectura.

    ResponElimina
  15. Maria Angels(profe) els tens que suspendre tots menys el primer comentari no veus que tots repeteixen el que diu el primer.

    ResponElimina
  16. a mi m'agraden molt aquest tipus de musiques, en tinc moltes de JUAN MAGAN.aquesta musica que hi ha el blog es una musica de "reggaetoon" i a mi m'agaradat moltissim.

    ResponElimina
  17. a mi m'agrada aquesta cançó per que és original i doncs tampoc es coneix molt aquest cantant i per que es molt bonica i per que es tracta de l'amor
    Laura Daniela

    ResponElimina
  18. m'agrada aquesta cançó perquè té ritme, aquesta cançó parla parlant dels sentiments que tu gen per una noia i que no celler de pencar en ella i és engaxosa.

    ResponElimina