Translate

dilluns, 10 de gener del 2011

30 Seconds To Mars-Hurricane


No importa quants cops m’has dit que volia marxar.

No importa, com moltes respiracions on continuaves sense respirar.

No importa la quantitat de nit que em vas mentir.

Jo esperaria els sorolls de la pluja, fent una pausa.

On vas anar?,On vas anar?, On vas anar?

(Palpitacions del cor, una palpitació del cor,necessito una palpitació de cor)

Diguem que mataries per salvar una vida.

Diguem que mataries per provar que tens raó.

Crash,crash..És crema, tot es crema.

Aquest huracà ens persegueix a tots els subterranis.

No importa quants dies em mori, que mai oblidaré

No importa quantes mentides he viscut, mai m'en penediré.

Hi ha foc a l’interior,d’aquest cor.

A punt d’explotar les flames...

On està el teu Deu?

On està el teu Deu?

On està el teu Deu...?

De veritat vols?

De veritat vols?

De veritat vols amor?

De veritat vols?

(Una palpitació del cor, una palpitació del cor, necessito una palpitació del cor...Saps que tinc que marxar,no puc quedar-me,sé que tinc que anar-hi,no puc quedar-me)

Diguem que mataries per salvar una vida?

Diguem que mataries per provar que tens raó?

Crash, xoc, cremades, deixa que es cremi tot...

Si, ho sento, no es poden arreglar les coses que et fan plorar..

Dius que t’equivoques, t’equivoques, jo tinc raó, tinc raó, tu estàs equivocat

Lluitem.

D’acord, estic corrent cap a la llum, que va del dia a la nit

Oh, el tranquil silenci defineix la nostra misèria.

El motí, en l’interior, segueix tractant de visitar-me.

No importa com ho intentem, és massa l’historia.

Masses notes dolentes, clavades en la simfonia.

Així que respira, deixa’l volar, deixa’l anar.

Deixa caure, deixa que xoqui, foc lent...

I després cridar a Deu.

Vostè crida a Deu.

Diguem que mataries per salvar una vida.

Diguem que mataries per provar que tens Raó.

Crash, xoc, cremades, deixa que tot es cremi.

Si, ho sento, no es poden arreglar les coses que et fan plorar.


Si voleu escoltar aquesta cançó cliqueu AQUÍ

Anna Sepúlveda

Ikram Koulij

Sara Bounnaanaa

Aina Godayol

Laura Hereida

19 comentaris:

  1. Ésta molt bé...però, m'hagués agradat canviar algunes coses abans de que la publiquessis...no passa res, la lletra està molt bé, però la tens que entendre per pillar-hi el significat...

    ResponElimina
  2. jo també crec el maiteix, però m'ha agradat una mica ,penso que la cançó fa pensar i que explica alguna cosa de la vida ...

    ResponElimina
  3. Està bé... la cançó m'agrada, però el text no s'entén massa, abans de publicar-ho hauriem d'haver pensat més abans de publicar-la...

    ResponElimina
  4. a mi m'agrada moltissim aquest bloc però reconec que aquesta cançó no es gaire maca! L'altra den Justin Bieber- Pray és molt maca!
    M'agraderia que recomenessiu algun videojoc o alguna enciclopèdia!
    Gràces

    ResponElimina
  5. Doncs els fragment que més m'agrada és aquest :
    D’acord, estic corrent cap a la llum, que va del dia a la nit

    Oh, el tranquil silenci defineix la nostra misèria.

    El motí, en l’interior, segueix tractant de visitar-me.

    No importa com ho intentem, és massa l’historia.

    Masses notes dolentes, clavades en la simfonia.

    Així que respira, deixa’l volar, deixa’l anar.

    Deixa caure, deixa que xoqui, foc lent...

    I després cridar a Deu.

    Vostè crida a Deu.

    ResponElimina
  6. Aquesta cançó crec que aquesta cançó si l'entens pot arribar a ser molt bonica,peró si l'entens una miqueta ja tobes el sentit.
    Al principi no m'agradava aquesta cançó perrquè no l'entenia, peró quan la vam comentar a classe ja l'entenia i ja començava a agradarme.
    Frase:La frase que m'ha agradat més és la que diu el tranquil silenci defineix la nostra misèria,aixó significa que amb el silenci ja es pot veure tot.

    ResponElimina
  7. son una parella que la dona el vol deixar i el noi li diu que no importa quantes vegades t'he dit mentides i la dona li diu que mai m'arrepentire de les mentides que m'has dit i li diu que lluitem per tornar junts.

    ResponElimina
  8. Difícil d'entendre, però un cop llegida i interpretada es veu com tot el rato va donant voltes. Aquesta cançó parla d'una relació que un dels dos s'està distanciant de l'altre i pateix moltíssim. La cançó és molt realista ja que la majoria de gent passa per aquest moment. La frase que m'agrada més es: Si, ho sento, no es poden arreglar les coses que et fan plorar. M'agrada perquè si plores es perquè de veritat t'importa i et sap greu acabar amb la relació, et sap greu perquè veus que l'has perdut per sempre o et sap greu perquè reconeixes que t'has equivocat i l'altre no s'ho mereixia.
    El text s'ha de canviar perquè hi han algunes faltes ortogràfiques.

    ResponElimina
  9. Aquesta cançó esta bé perquè ,a la vida pasa això hi ha casos com aquet.
    Reconec que es dificil de comprendre però quan la vam comentar entre tots la vaig entendre millor.

    El fragment que més m'agrada:
    Diguem que mataries per salvar una vida?

    Diguem que mataries per provar que tens raó?

    Crash, xoc, cremades, deixa que es cremi tot...

    Si, ho sento, no es poden arreglar les coses que et fan plorar..


    Dius que t’equivoques, t’equivoques, jo tinc raó, tinc raó, tu estàs equivocat

    ResponElimina
  10. Ara que sabem el significat m'agrada més la cançó, parla de un noi i una noia, el noi estima la noia de veritat però ella li diu mentides... Era difícil d'entendre. De la cançó la frase que més m'agrada es:
    Jo esperaria els sorolls de la pluja, fent una pausa.
    Perquè diu que per la noia pararia la pluja, que vol dir que faria tot el possible per ella tot i ser una cosa impossible.
    També:
    Masses notes dolentes, clavades en la simfonia.
    Suposo que vol dir que són masses coses dolentes clavades en el cor, però només és la meva opinió.
    Gràcies!!

    ResponElimina
  11. el fragment que mes m'agrada es:

    Diguem que mataries per salvar una vida.

    Diguem que mataries per provar que tens raò.

    Crash, xoc, cremades, deixa que tot es cremi.
    Si, ho sento, no es poden arreglar les coses que et fan plorar.

    I bueno no m'agrada gaire per que no te gaire sentit pero explica alguna cosa de la vida i no esta malament.

    ResponElimina
  12. aquesta cançó està molt bé ,peró tal com han dit els altres
    no s'enten gaire bé m'hagues agradat pensa molt més bé
    Hi ha foc a l’interior,d’aquest cor.

    A punt d’explotar les flames...

    On està el teu Deu?

    On està el teu Deu?

    On està el teu Deu...?


    De veritat vols?

    De veritat vols?

    De veritat vols amor?

    De veritat vols?
    auqest és el tros que m'agrada

    ResponElimina
  13. Fragment:
    Si, ho sento, no es poden arreglar les coses que et fan plorar..
    És una frase molt negativa però ell o ella vol que la seva parella es quedi amb ell.

    ResponElimina
  14. Bueno en realitat aquesta canso esta bé pero a tots ens a costat bastan de entendra-la pero a valgut la pena dedicar una bona estona a explicar-la a tothom. M'agrada perque t'acta de una parella que esta intentan que la seva relacio no es refredi i que un de la parella o vol areclar pero no vol i li fa mal a la parella que u vol solucionar perque encare se estima i vol que les coses siguin com avans i ja no es pot areclar pero ja no es posible els paragrafs que man agradat son:

    Si, ho sento, no es poden arreglar les coses que et fan plorar..
    Dius que t’equivoques, t’equivoques, jo tinc raó, tinc raó, tu estàs equivocat

    ResponElimina
  15. aquesta canço es molt trista perque d'amor nomes d'una part,a mi no m'agradat tant pero aixo passa molt en aquest mon,pero es maca de igual i es de veritat!!!

    ResponElimina
  16. Ara que ja l'he entes , m'agrada més , parlar de l'amor , que una parella ,estan units i que un dels dos , vol deixar l'amor en l'aire , pero encara s'estiment i que vol marxar i que un dia li va dir una mentida que l'altra no l'importa .

    ResponElimina
  17. Raquel Houtenbos Gallego18 de gener del 2011, a les 9:54

    A mi em sembla una canço molt interesant i es nota que el noi esta molt enamorat de aquesta noia.M'agrada perquè hi ha molta gent a que li passa tot aixo i llavors es una canço molt realista.Diu unes frases tan especials que m'agradat molt.En a mi m'agrada molt el tros següent:no importa quants cops m'has dit que volia marxar.No importa,com moltes respiracions on continueves sense respirar.No importa la quantitat de nit que em vas mentir.Jo espereria els sorolls de la pluja,fent una pausa.On vas anar?,On vas anar?,On vas anar?

    ResponElimina
  18. La cançó no estar gaire be i la lletra costa de entendre .El fragment que trobo que està mes be és aquest : diguem que mataries per salbar una vida , està be perquè diu que ell faria qualsevol cosa per selvar una vida .

    ResponElimina