Translate

divendres, 27 de gener del 2012

El Descobriment de les Bruixes



El descobriment de les bruixes el primer llibre de la trilogia es un llibre on hi apareixen: Vampirs, Bruixes i demons que viuen entre nosaltres en una historia plena de historia, misteri, fantasia i amor.
Es la historia de l’acadèmica Diana Bishop, que descobreix un manuscrit, L’Ashmole 782.
La diana es una bruixa, la ultima descendent de les Bishop un llinadatge de bruixes molt poderoses.
Quan la diana obre el manuscrit li apareixen gent de diferents especies. Una de elles es en Matthew Clairmont un vampir que te més de 1500 anys, un científic especialitzat en ciències genètiques i que er a amic de Shakespeare, Darwin, Newton... Amb aquest vampir la Diana començarà alguna cosa més que una bona amistat.

2 comentaris:

  1. Aquest llibre m’ha agradat molt ja que jo he seguit molt sages com Harry Potter o Crepuscle, i aquest llibre es com una barreja de les dos sages, També una de les raons que m'ha agradat ha sigut perquè aquest món de les bruixes, vampirs... m'agrada des de que soc petita.
    Jo el recomano.

    ResponElimina